Friday, April 27, 2007

Singuratate

Asta este unul dintre momentele pe care le urasc. Stau singur acasa si ma plictisesc. De jucat n-am chef, de invatat ceva util, n-am chef, de citit n-am chef, pe discovery nu e nimic interesant.
Sunt obosit, as vrea sa stau cu cineva de vorba, dupa care sa ma culc. Se pare ca o sa trec peste partea cu vorbitul ca nu e nimeni pe mess.
M-as duce in Vama Veche de 1 mai. Dintre amicii mei nu se duce nici unul din pacate si sa ma lipesc pe langa un grup mi-e lene. Nu mai am varsta la care sa umblu havocat cu diversi distrusi pe care nu ii cunosc. Bleah.
Cred ca singuratatea apare din lene. Din lenea de a iesi din casa, din lenea de a te socializa, din lenea de a incerca ceva nou. Tre sa lucrez pe tema asta...
Uite, d-asta imi place mie de exemplu caminul. Nu ai cum sa fii singur si sa vrei. Ai vreo 2-3 colegi de camera care n-au bani sa plece pe nicaieri si pierdeti vremea impreuna. Schimbati idei si afli o gramada de lucruri noi. Apropos, stiti care e diferenta dintre masturbare si sex? Va zic eu: mai cunosti oameni :). Plus ca mai iesi p-acolo pe culoar, mai dai de vreunu care se plictiseste si stati la un pahar de bere 2-3 ore, mai apare cate o pipitza care n-are ce face si asa iti omori timpul. Din pacate aici e vorba de caminul old-style, pt ca acum dupa cate vad s-au mai schimbat lucrurile. Lumea prin camin nu mai iese la bere, nu mai sta pe hol. E generatia PC, ce sa ii faci. Daca noi cand eram mici ieseam p-afara si ne jucam cu soldatii sau fotbal, ei se jucau acelasi lucru, dar fara sa iasa din casa, la calculator.
Sunt cam sictirit si fara chef. Tre sa agatz ceva in weekend si o sa imi revin >:) .

No comments: