Monday, December 10, 2007

I am a witchdoctor

Demult, tare demult pe vremea cand eram un om mult mai bun decat sunt azi si pe cand credeam ca dragostea si sexul credeam sunt foarte diferite, mi s-a intamplat o poveste trista. Eram eu combinat cu o dominsoara tare draguta si cu o gramada de calitati si pe care o iubeam foarte mult . Din pacate se pare nu era si reciproc asa ca s-a combinat cu un amic d-al meu lucru care m-a suparat foarte rau si le-am facut la amandoi cate o urare: lui(ca deh, intre amici nu se fac d-astea), i-am urat sa ii fie sortita o nevasta urata, grasa si proasta, iar ei(ca m-a ranit) sa nu isi gaseasca fericirea si linistea decat dupa ce mi-o voi gasi si eu.
Se pare ca domnul in cauza se insoara cu o tipa exact cum i-am urat, iar ea... ea era tare stresata de cate ori am vazut-o. Si cum nu estimez ca o sa fiu fericit in viitorul apropiat, nu o vad bine.

No comments: