Monday, September 17, 2007

Dilema

M-am dus si eu ca omul vineri seara in Expirat. Muzica faina, fete frumoase, fitze inexistente, adica asa cum ii place omului. Din pacate, oamenii de la garderoba cred ca erau in greva, pt acolo unde ar fi trebuit sa scap de geaca nu era nimeni :(.
Si cum dadeam eu asa ture prin Expirat cu geaca pe mine si dand un pic din cap pe ritmul muzicii in cautarea vreunei cunostiinte la masa careia sa depozitez geaca, dau de un amic de-al meu in maneca scurta. Dupa un rationament rapid, am estimat ca omul a reusit sa scape cumva de geaca. Intrebandu-l de vorba omul imi arata un alt individ care dansa de mama focului cu un rucsac in spate. "Aha...era tac-su!" imi zic eu, suparat ca ca n-am scapat de geaca, moment in care m-a trosnit o dilema existentiala:"Oare ce e mai aiurea: sa dansezi in discoteca cu geaca pe tine sau cu rucsacul in spate?"

1 comment:

Lyna said...

asta e paradox =)) .. || pai nu prea sunt statii de metrou intre casa mea si liceu' :)) .. that's why de maine o iau pe jos .