Saturday, September 22, 2007

Frustratii asculta hip-hop

Mi-aduc aminte de vremurile de mult apuse din liceu, pe vremea cand toti eram mai mult sau mai putin frustrati din diverse motive. Si de asemenea imi aduc aminte si ce muzica ascultam pe vremea aia. Ascultam mult hip-hop, Mafia, Racla, La familia etc. E drept ca erau foarte la moda la vremea aia si "Poveste fara sfarsit" era un hit pe care pana si maica-mea il aprecia. Dar nu ma refer aici la melodiile alea care trebuie cenzurate cu injuraturi, baietzasi de cartier, batai si alea alea.
Si acum analizez oare ce imi placea la acest gen de muzica. Bataia totdeauna mi s-a parut o mare tampenie, pt ca intr-o bataie nu ai nimic de castigat ci poti doar sa pierzi foarte mult. Pe baietasii de cartier totdeauna i-am considerat niste dobitoci care n-au ce face p-acas si isi dau si ei importanta, desi nu ii baga nimeni in seama. Cred insa ca de fapt injuraturile si tonul agresiv erau de baza. Pt ca injuraturile probabil sunt cel mai util mod de a-ti refula frustrarile. Daca injuri din toata inima te simti parca liber mai relaxat decat daca nu iti exprimi in vreun fel frustrarea. Evident, psihologul(sau psihiatrul, dupa caz) este mult mai util iar la vremea respectiva nu exista termenul asta in Romania.
In al doilea rand, toti oamenii frustrati pe care i-am cunoscut de-a lungul timpului ascultau hip-hop. Pe locul 1 in acest top se afla o fosta prietena de-a mea(cu care inca nu stiu exact de ce m-am combinat), care asculta o combinatie nasoala de house cu hip-hop. Bleah. Pe locul 2 in acelasi top se afla un fost coleg de camera de la camin care asculta o alta combinatie nemaintalnita pana acum: Hip-hop cu manele. Combinatia asta m-a depasit in totalitate.
Cum am ajuns eu la concluzia ca frustratii asculta hip-hop? Pai vineri am avut o zi f proasta si in timp ce stateam la serviciu cu castile pe urechi ma tot intrebam de ce ascult atata hip-hop. Apoi a venit revelatia...

4 comments:

Koma™ said...

dragul meu.
dupa umila mea parere, trag concluzia ca ai fost abuzat in timpul liceului daca faci astfel de comentarii.
daca s-a nimerit sa iti iei cateva scatoalce de la niste "baietzashi de cartier" (haha) si ca ti-au luat sapca de pe cap, nu inseamna ca frustratii asculta hip hop :).
asa ca specia asta a voastra de "ascult-hip-hop-in-liceu-pentru-ca-e-cool-dar-apoi -ma-maturizez-si-consider-muzica-asta-un-jeg-deci -ma-dau-pe-indie-pop-electro-clash-dnb-cantzonete-balade-haiducesti-whatever"
puteti doar sa faceti bloguri de genul asta unde mai "poposim" si noi sa ne scaldam ochii si sa ne minunam de lumea in care traim.

oricum. nu esti caterinca.
si ca sa revin. problema nu e comentariul tau de cacao ci faptul ca nu detii pic de informatie asupra acestui gen muzical (iti vine sa crezi cat de coerent scriu?) si totusi tragi concluzii pripite.

asa ca dragul meu CARTMAN, (how geek is that?" din exterior se prea poate sa vezi un pic mai denaturat, dar nu mai face afirmatii de genul celor de mai sus, sau macar documenteaza-te inainte.

in rest bafta-n viata si cu glumele despre matematica si da dovada de tact si cenzureaza-mi postul :)

g-yeah!

erik cartman said...

Fiecare cu parerea lui.
Avand in vedere ca te-ai obosit sa scrii atat, cred ca te-a atins pe undeva.:p

Cat despre abuzat prin liceu si baietzasi de cartier te cam inseli.

PS: Nici tu nu esti caterinca:p

Koma™ said...

:)
nu te asteptai la inca un reply, ah? nici eu, dar mi-am adus aminte.
asadar:
1. m-a atins undeva, dar nu ai vrea sa stii unde.
2. am scris atat deoarece eram la birou. gotta survive this boringness, 'nhamean?
3. repet: casca ochii si urechile inainte sa arunci cu keke. dar poate tocmai d'asta isi poate face oricine blog, sa-si lase elucurbatiile pe undeva si sa le citeasca fraierii (ca mine).
4. ok, poate nu ai fost abuzat, scuze. probabil doar ti-au furat sandwichul si de aici au aparut sechelele :)
5. deja ti-am facut destul trafic, cat pentru 2-3 luni. ar trtebui sa incetez
6. nu sunt caterincă. eu SUNT caterinca :)
7. nu mai asculta fuego ca te prosteste :)
8. pa

va urma (?)

erik cartman said...

q.e.d.