Sunday, September 9, 2007

Nu pot sa renunt la...

Mereu m-am intrebat de ce fumatorii nu se lasa de tigari atunci cand se maturizeaza. Orice om normal stie ca iti fac rau la organism. Astfel, e destul de normal sa fumezi/sa simulezi ca fumezi in perioada liceului si poate chiar a facultatii din teribilism, sa pari mai cool. Dar cand termini cu teribilismul ar trebui sa te lasi si de tutun, nu? Eu ca un nefumator, am presupus dintotdeauna ca prietenii mei fumeaza din teribilism, negasind vreo satisfactie exclusiva a fumatului.
Cu toate astea, am ajuns la concluzia ca e posibil sa ma insel pe aceasta tema. In general sunt un Toma Necredinciosul, adica sunt sceptic fata de tot ceea ce nu poate fi explicat prin rationamente logice si pana nu experimentez pe pielea mea vreo chestie, imi vine greu sa ii cred pe ceilalti. Astfel am ajuns la concluzia ca ma insel in privinta fumatorilor in momentul in care am descoperit ca nu pot sa ma las de Coca-Cola. Satisfactia pe care o am cand beau o cola rece din frigider este unica si nu se compara cu senzatia pe care o am cand beau orice alta bautura(cred ca post-ul asta tinde sa devina o reclama mascata). Nu stiu daca imi face rau, bine cu siguranta nu imi face, dar este prea buna ca sa ma pot lasa de ea. Acelasi lucru pot sa il spun si despre Ana... ce nume simplu. Desi sansa ca relatia mea cu ea sa se definitiveze vreodata in ceva normal(nu in circ) sunt mici, tot nu pot sa imi iau gandul de la ea. O fi dragoste, o fi obsesie, atractie mistica? Habar n-am, teoretic diferenta este foarte mica >:). Om trai si om vedea.
In concluzie exista doua lucruri la care mi-ar fi foarte greu sa renunt desi nu sunt sigur ca imi fac bine: Cola si Ana.

1 comment:

Lyna said...

eu am renuntat la cola acum 2 ani \:d/