Monday, May 7, 2007

Femei psihopate

Nu, nu toate femeile sunt psihopate.
Iar in acest caz, psihopata nu inseamna neaparat dusa cu capul dupa standardele normale, ci pur si simplu o persoana pe care nu am cum sa o intzeleg. Trebuie sa recunosc ca am imprumutat acest termen de la un amic de la munca pe care il vedeam nervos dis-de-dimineata si la intrebarea "Probleme, Gogule?", imi raspundea cu un "Psihopatele dreaq!" cu o mina amarata. De-atunci asa le numesc si eu pe ale mele.
Din cauza unei astfel de persoane m-am apucat sa citesc acest blog.Am ajuns la el din intamplare, din blog in blog. Nu de alta dar printr-o serie de corelatii, asemanari si calcule ajunsesem la concluzia ca e posibil ca eloa sa fie prietena mea din acea vreme. Aceeasi frustrare sexuala, aceeasi ura fatza de toata lumea, aceleasi probleme etc. S-a dovedit ca nu e chiar asa din moment ce eloa s-a gasit sa posteze in timp ce eu eram pe-acasa cu respectiva persoana si nu dadeam nici un semn ca as fi banuit ceva de genul acesta(ca un mic talhar intr-adevar).
Avand in vedere ca am pretentii de matematician o sa incerc sa gasesc niste tipare dupa care poti sa recunosti o psihopata:
- toate psihopatele sunt foarte dragutze. Nu de alta dar daca nu ar fi dragutze nu le-as baga in seama. Eu am vorba: "O femeie urata este ca si un barbat prost, adica o persoana complet neinteresanta." Si in cazul in care ai mai auzit-o, sa stii ca eu am scos-o din putzul gandirii.
- psihopatele nu sunt in nici un caz proaste, ci au un intelect respectabil. Cu o persoana proasta nu are rost sa iti pierzi prea mult timpul. Te amuzi o perioada scurta de pasarelele pe care le da scoate pe gura dar te plictisesti rapid. In cazul in care te atrage poti incerca sa faci o partida de sex carnal si atat.
- psihopatele au intotdeauna o problema existentiala majora. Aceasta este trasatura de caracter le diferentiaza de celelalte femei frumoase si inteligente. De regula problema existentiala este transformata in frustrare. Aceasta problema difera de la o psihopata la alta, dar o psihopata isi schimba rar problema existentiala oricat te-ai stradui sa gasesti un raspuns, o solutie etc. Exemple de probleme existentiale(intalnite de Cartman de-a lungul timpului):"nimeni nu ma-ntelege!","nu o sa imi gasesc niciodata un suflet pereche","ce daca eu nu stiu sa deschid calculatorul, vreau sa ma fac programator!", "toti in jurul meu sunt niste prosti!"
- fraza "Nu o sa fac asta niciodata!". Fii sigur ca atunci cand iti zice chestia asta cu prima ocazie va face acel lucru.
- gusturi ciudate la barbati. Psihopatele cauta cei mai bizari barbati de pe lumea asta, cu cele mai mari defecte si cat se poate de viciosi. Acestia vor deveni iubirea vietii lor. M-am incadrat si eu de cateva ori in aceasta categorie >:).

Daca pana acum nu ati intalnit nici o psihopata ati pierdut mult din ce va poate oferi viata. Ele sunt persoane foarte interesante... pana devin nebune, stresante si insuportabile. Destinul meu este probabil sa reusesc sa imblanzesc un astfel de specimen. Femeile normale probabil mi se par neinteresante, de aceea nu le acord prea multa atentie. Acum s-ar potrivi un citat de pe www.despair.com: "You were destined for me. Perhaps as a punishment."

7 comments:

lorelei said...

Nu ti-a spus nimeni sa nu incerci sa intelegi femeile? La urma urmei, ce nu se intelege se considera anormal, nebun sau psihopat...
...asteptam si definitia psihopatului pentru ca acolo lucrurile o vor lua cu adevarat razna...

erik cartman said...

Intr-adevar, ai un punct f bun de vedere. Sa vedem ce putem face pe tema asta(cu intelesul femeilor).

Cat despre psihopatzi, o sa incerc sa gasec o definitie cu prima ocazie.

Lyna said...

:)) nu inteleg de ce va mai straduiti sa ne intelegeti .. crezi ca a facut-o cineva vreodata ? :)) . se scriau draqu . carti pana acum .

Experience said...

M-am regasit oarecum in articolul asta, asa cum m-am regasit in multe scrise de Eloa, la un moment dat ma gandeam ca e vorba de mesaje subliminale, nu era asa :)) . Totusi, Freud a trait 83 de ani si n-a reusit sa raspunda la intrebarea "Ce vor femeile?" ... asta constituind doar un segment din intregul ritual de intelegere a femeilor .. asa ca mai bine ati continua sa fiti banali, va sta bine :P .

Ada said...

Dar oare nu sunteti voi cei psihopati pentru ca aveti nevoie de niste psihopate pe-aproape ? Ah, sau sustii teoria cu polurile opuse se atrag, nu ? :)

Unknown said...

dragii mei....viata mea s-a dus dracului din cauza unei psihopate...si uite asa m-am prostit si eu...ca am un scop in viata din a o schimba...cacat!

Unknown said...

dragii mei....viata mea s-a dus dracului din cauza unei psihopate...si uite asa m-am prostit si eu...ca am un scop in viata din a o schimba...cacat!