Monday, May 14, 2007

Frumusetze

Iar n-am ce face. Si cum e noapte-afara n-am altceva mai bun de facut decat sa stau sa filosofez. Si cum nici n-am cu cine sa filosofez p-aci, o sa monologhez un pic.
Despre frumusetze mai am eu o vorba: "Ce e frumos ii place si lui Dumnezeu, adica si mie". Intr-adevar, exista unele specimene care plac oricarui barbat si cu care oricine ar vrea sa se "imperecheze" ca sa zic asa. Am intalnit de curand o vorba nostima pe tema asta:"Pentru fiecare femei frumoasa si singura pe care o intalnesti, exista cel putin un barbat fericit ca a scapat de ea." Nu prea cred totusui acest lucru desi e hazliu. Experienta m-a invatat ca daca prinzi gustul unui astfel de specimen (foarte frumos) este tare greu sa te lecuiesti de el.
Am vazut un documentar de curand pe Discovery pe tema asta. Ziceau aia acolo ca oamenii isi cauta un personaj cu care sa coabiteze cu o frumusetze apropiata de a lor. Intr-adevar, am intalnit cate fete foarte frumoase, de care ma intimidam si imi ziceam:"Nu sta asta cu mine nici batuta. Uite-te la ea si uite-te la mine." Probabil si ele gandesc la fel cand intalnesc vreun super-mascul(dupa parerea lor).
Frumusetea masculina insa este destul de relativa. Dupa parerea mea personala toti barbatii sunt urati asa ca probabil femeile cauta si altceva in afara de calitati fizice. N-am intalnit pana acum vreun mascul care sa placa tuturor femeilor. Pana si la Brad Pitt si George Clooney(care mie personal mi se par cei mai rasariti) am intalnit cateva care strambau din nas. Totusi daca e sa fac o statistica bazata pe experienta personala am descoperit ca femeilor le plac in general barbatii mari si rai. Probabil mari pentru ca ele simt nevoia de a fi dominate si rai... ca sa le tzina probabil in priza si sa nu le piara cheful pentru ei.
Oricum probabil toti barbatii cauta in primul rand femei frumoase (din punct de vedere fizic) in timp ce femeile cred ca vor si alte calitati. Adica merge unul aratos pentru o aventura, dar daca nu are alte calitati, iar aici e relativ, dar ordinea ar fi cam asa: stare materiala, inteligentza, simtzul umorului etc. Noi in schimb probabil am putea sa stam lejer cu o femeie frumoasa dar proasta cred. De fapt e normal, pentru ca o femeie o vrei pentru a face sex cu ea, daca vrei discutii filosofice ai prieteni pentru asta. (ce porc misogin sunt).
Cam atat pe seara asta..

4 comments:

arte said...

I like this blog. I write one similar.

www.artemisas.blogspot.com

Regards.

lorelei said...

femeile sunt la locurile de parcare... cele bune sunt ocupate, iar cele libere sunt pentru handicapati.
si pacat k noaptea nu ai ce face decat sa filosofezi. n-ar strica putina actiune, poate nu ai mai recurge la post-uri disperate ce se invart in cerc vicios.

erik cartman said...

Pai cand sunt singur si n-am ce face prefer sa filosofez. E mai interesant decat sa ma joc la computer sau sa trag de fiare.
Parerea mea.

Lyna said...

nu esti un porc misogin .. toti gandesc asa .. putini recunosc :)) ..